Zákaznická karta

Obdarujte své blízké zákaznickou kartou PARADISE BAR.

 Zákaznickou kartu obdržíte a dobijete u pokladny 

V minulých letech jste měli možnost obdarovat své blízké poukázkami PARADISE BAR s předem danou hodnotou, nově je můžete obdarovat zákaznickou kartou, na kterou nahrajete částku, která vám bude vyhovovat. Zákaznickou kartou můžete platit za zboží v PARADISE BARu v Sedlicích a naleznete ji u obsluhy baru. Za vydání zákaznické karty nic neplatíte, hradíte pouze nabitou libovolnou částku, čímž se i karta aktivuje. Platnost karty je 12 měsíců od posledního dobití, důrazně doporučujeme si uschovat doklad o nabití.

Výhody dárkové karty:

  • Volíte si hodnotu nabití karty na libovolnou částku
  • Lze ji opakovaně dobíjet podle potřeby
  • Platnost karty je 1 rok od posledního nabití
  • Dárková karta je přenosná
  • Aktuální zůstatek vidíte na účtence z posledního nákupu, který jste platili zákaznickou kartou
  • Zákaznická karta je zabalena v dárkové obálce
  • Platba zákaznickou kartou lze kombinovat s dalšími způsoby (platební karty, hotovost)

Všeobecné obchodní podmínky k zákaznické kartě naleznete zde.

Otázky a odpovědi

1. Co je zákaznická karta 

Zákaznická karta je přenosná karta, kterou lze uhradit zboží v PARADISE BARu v Sedlicích. Nejedná se o kartu kreditní, debetní ani úvěrovou. 

2. Jak mohu získat zákaznickou kartu?

Kartu lze zakoupit v PARADISE BARu v Sedlicích, požádejte obsluhu baru. 

3. Kolik za zákaznickou kartu zaplatím?

Za vydání karty nic neplatíte. Uhradíte pouze částku, kterou si zvolíte na kartu dobít.

V jaké hodnotě si mohu zákaznickou kartu zakoupit?
Na kartu lze jednorázově dobít jakoukoliv částku v Kč. Zvolíte si částku a tu sdělíte obsluze pokladny. Celou tuto částku také uhradíte. Naskenováním karty a zaplacením požadované hodnoty se tato karta aktivuje a dobije. Požadovanou částku lze dobít pouze v českých korunách. Vždy si uschovejte pokladní doklad za každé dobití Vaší karty.

4. Jakou má zákaznická karta platnost?

Každou nabitou částku je nutno vyčerpat během následujících dvanácti měsíců (12) od dobití částky. Pokud si kartu znovu dobijete, platnost zůstatku na Vaší kartě se prodlouží opět na dvanáct (12) měsíců. 

5. Mohu zákaznickou kartu používat opakovaně?

Ano, kartu po vyčerpání celé částky nevyhazujte. Pokud předložíte nepoškozenou kartu obsluze pokladny a požádáte o dobití, obsluha pokladny Vám kartu opět naskenuje a dobije o Vámi zvolenou a uhrazenou částku. Platnost dobité částky je opět dvanáct měsíců (12).

6. Co se stane, pokud dobitou částku během dvanácti měsíců z mé zákaznické karty nevyčerpám?

Po uplynutí lhůty dvanácti měsíců přestane zákaznická karta fungovat a zůstatek na kartě již nepůjde čerpat. Platnost karty zanikne. Držitel karty nemá po prodlení této lhůty nárok na vyplacení zůstatku na kartě nebo jeho části v hotovosti, ani na výměnu za zboží, poukazy na zboží a/nebo jiné karty. Odpovědnost za vyčerpání zůstatku na kartě ve lhůtě dvanácti (12) měsíců nese pouze držitel karty. 

7. Mohu zákaznickou kartu darovat nebo ji mohu používat jen já?

Kartu můžete darovat. V souvislosti s kartou nezískává společnost PARADISE BAR od zákazníků žádné údaje. Zákaznickou kartou může tedy platit kdokoliv, kdo kartu na pokladně předloží. Veškerá práva a povinnosti týkající se zákaznické karty potom přechází na držitele této karty. 

8. Jak se zákaznická karta používá?

Kartu použijete na pokladně k úhradě Vašeho nákupu. Kartu podáte obsluze pokladny a sdělíte jí výši částky, kterou má k úhradě Vašeho nákupu použít. A tato částka Vám bude z karty odečtena. Na platbu zákaznickou kartou hotovost nevracíme. Pro úhradu nákupu můžete použít zákaznickou kartu i v kombinaci s jiným platebním prostředkem jako je: hotovost, platební karta. Pokladní obsluha Vám kartu naskenuje, částku za úhradu nákupu odečte a kartu Vám vrátí. Zákaznickou kartu můžete používat opakovaně až do vyčerpání celé dobité hodnoty karty. 

9. Myslím si, že mám zákaznickou kartu dobitou, ale nákup mi mou zákaznickou kartou nejde uhradit. Co mám dělat?

1. Z Vámi uschované účtenky o dobití částky si ověřte, že nevypršela platnost Vaší karty. Lhůta pro vyčerpání dobité částky je dvanáct (12) měsíců.

  • Jak zjistím, kdy končí platnost mé zákaznické karty?
    Vaše zákaznická karta nabývá platnost dnem dobití karty na pokladně a platí dvanáct (12) měsíců od tohoto data. Datum aktivace karty je uvedeno na účtence, která byla vystavena při dobití karty. Pokud jste kartu dobíjeli opakovaně, lhůta dvanácti (12) měsíců začíná běžet vždy od posledního data dobití karty.
  • Zákaznická karta mi byla darována a účtenku o dobití karty nemám. Jak tedy zjistím, do kdy mi platí?
    Tuto informaci zná darující, který má datum dobití uvedený na účtence od nákupu Vaší zákaznické karty.

2. Ověřte si, že zákaznická karta není jakýmkoliv způsobem poškozena.

  • Karta se mi poškodila. Přehrajete mi zůstatek na novou zákaznickou kartu?
    Toto není bohužel možné. Zákazník je povinen chránit kartu před zničením či poškozením, zejména je povinen chránit kartu před ohýbáním, lámáním a jinými mechanickými zásahy do karty, jakož i před extrémními teplotami. Držitel karty nese riziko poškození, zničení, ztráty, krádeže či zneužití karty. Držitel karty nemá právo na náhradu za ničenou, ztracenou, odcizenou či zneužitou kartu, ani za kartu poškozenou po přechodu vlastnictví na držitele karty.

3. Požádejte obsluhu pokladny o sdělení výše zůstatku na Vaší zákaznické kartě.

  • Jak zjistím zůstatek na mé zákaznické kartě?
    Máte dvě možnosti:
    1/ Kartu předložíte pokladní obsluze, která Vám zůstatek na Vaší kartě ověří.
    2/ Pokud kartu použijete k úhradě Vašeho nákupu, zůstatek na Vaší kartě se Vám vždy zobrazí na pokladním dokladu.
  • Mohu zákaznickou kartu kombinovat i s jinou formou úhrady?
    Ano, pro úhradu nákupu v PARADISE BARu můžete použít zákaznickou kartu i v kombinaci s jiným platebním prostředkem jako je: hotovost, platební karta.

10. Mohu si vzít nenabitou zákaznickou kartu a dobít si ji někdy později?

Toto není možné. Zákaznické karty, které mají nulovou (0,- Kč) hodnotu, zůstávají v majetku PARADISE BARu a je zakázáno vynášet bez dobití a naskenování na pokladně. Porušení tohoto nařízení může být považováno za krádež.

11. Mám zákaznickou kartu na částku, která mi nevyhovuje. Je příliš vysoká. Lze tuto částku rozdělit na více zákaznických karet?

Ne, to bohužel není možné. Zákaznickou kartu nelze v PARADISE BARu směnit za více zákaznických karet ani vyměnit za hotovost. Zákaznické karty zpět nepřijímáme. 

12. Kde najdu na účtence zůstatek?

Na účtence je viditelně označen zákaznický kredit, její počáteční zůstatek a zůstatek po transakci. V případě dobití karty je zde i uvedena dobitá částka. 

Vytvořte si webové stránky zdarma!